niedziela, 9 grudnia 2012

Listy do Świętego Aniołka

 świąteczne inspiracje

Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami, to już chyba najwyższy czas na świąteczne zakupy. Mam na myśli oczywiście prezenty, czyli coś, co ja osobiście uwielbiam robić. Najpiękniejszymi prezentami, są zawsze te, własnoręcznie zrobione. Wprawdzie nigdy nie pokusiłam się o takie robótki, za to swoją twórczość wykorzystuje przy wypiekach. Moją specjalnością są babeczki i od niedawna ciasteczkowe lizaczki, które już niedługo pokażę na blogu :) Wracając do prezentów, nie mam większych problemów z ich wymyślaniem, staram się, by  były praktyczne i takie, o których druga osoba marzy. Bardzo ciekawą tradycją jest pisanie listów do  Świętego Aniołka. Mimo swojego, wieku robię to do tej pory, może wydać się Wam to śmieszne, ale jest to szalenie praktyczne. Napisany list zostawiam na parapecie, zawieram w nim kilka wymarzonych rzeczy, które chciałabym dostać a potencjalny Aniołek, wybiera pośród nich jedną pozycję. Tym sposobem prezenty zawsze są trafione :) Jeśli jednak nie kultywujecie tej tradycji, jesteście skazani na swoje pomysły. 
Coś dla niej:
 Kobiety uwielbiają być rozpieszczane, wszelka biżuteria, dodatki, zapewne sprawdzą się u większości. Jednak ja staram się kupować nieco praktyczniejsze zestawy. Przykładem może być MP3, bez której ja nie mogę się obejść. Jeśli bliska nam osoba jeszcze tego nie posiada, z pewnością sprawimy jej tym wiele radości. Inną pozycją może być książka ukochanego pisarza, lub najnowsza płyta ulubionego zespołu.

Born To Die (The Paradise Edition) PL - Del Rey Lana 

Osobom, lubiącym gotować, możemy zafundować książkę kucharską, na przykład Magdy Gessler, w której pokazuje dotąd nigdzie nie publikowane przepisy kulinarne.

 

Dla blogerów świetną pozycją będzie książka Kominka "Bloger", poradnik dla blogujących i nie tylko. Książka spotkała się z dużym zainteresowaniem, na pewno warto się z nią zapoznać.

 

Coś dla niego:
Z mężczyznami jest już nieco trudniej, zazwyczaj to właśnie z nimi mamy największy problem przy wyborze prezentu :) Ja zazwyczaj stawiam na rzeczy związane ze sportem. Góry, sporty zimowe, wspinaczka, basen w zależności od tego, czym się mężczyzna interesuje :) Sklepem, który najczęściej wybieram to Decathlon, wydaje mi się, że znajdziemy tam wiele produktów w przystępnej cenie i dobrej jakości. Miłośnikow sportów zimowych, zapewne ucieszą gadżety z tym związane.
Akcesoria narty/snowboard Sporty Zimowe - S3 UVEX FX FLASH 12 DECATHLON - Akcesoria - Narty, Snowboard 

Fanów piłki nożnej ucieszy koszulka z logo, lub kolorami ulubionej drużyny piłkarskiej.

 Piłka nożna Gry Zespołowe - F500 Portugalia DECATHLON - Piłka nożna- dorośli

Coś dla najmłodszych:
Z racji mojego zamiłowania do książek, uwielbiam dzieciom kupować bajki, baśnie, legendy i tak dalej :) Jednak niedawno odkryłam w Empiku serię zabawek, bardzo twórczych dla dzieciaków w przedziale 8-11 lat. Seria tych zabawek nazywa się ""Mały naukowiec", mają one na celu naukę poprzez zabawę, czyli coś, co ostatnio w pedagogice jest bardzo modne i zachwalane. Do wyboru jest kilkanaście różnych gier, zabawek, opierających się głównie na wykonywaniu doświadczeń. Jedną z nich, już przetestowaną przeze mnie i przez mojego siostrzeńca, jest kopalnia kryształów kwarcu. W zestawie znajduje się bryła gipsu, w której ukryte są owe kryształki, narzędzia potrzebne do prowadzenia wykopalisk, pędzelek, szkło powiększające, woreczek i certyfikat autentyczności. Dziecko oprócz świetnej zabawy, dowiaduje się bardzo wielu ciekawych informacji, między innymi, tego, dlaczego kryształy kwarcu są nazywane złotem głupców.

 

Dziewczynki może bardziej zainteresują zabawki dotyczące kosmetyków, odpowiedniej pielęgnacji swojej cery i możliwość stworzenia własnych kosmetyków.


Miłośników przyrody zachwyci akwarium na mrówki. Świetna sprawa, nie tylko dla najmłodszych, ale i dla całej rodziny, gdyż zapewne wszyscy będą podpatrywać życie mrówek.

 

Życzę wytrwałości i  udanych poszukiwań :)
Aneta
Źródło zdjęć:



                                                                                                                                     

Podziel się

0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo